Blog 11-8-2013

De Stichting 162 zal komende zaterdag 17  Augustus met een kleine stand aanwezig zijn bij Collectie 39-45 te Winkel (NH). De Collectie 39-45 is één van onze “Allies” zo gezegd. Net als in WO II is het goed om elkaar te helpen en te versterken waar nodig. De fraaie collectie Amerikaans en Canadees leger wegmaterieel van deze organisatie kan overigens tijdens het hele weekend van 17/18 Augustus bekeken worden. Vrij uniek is het feit dat men op dit moment een echte Amerikaanse Sherman tank in opbouw heeft. Bent u nieuwsgierig ? Kom dan gerust even langs tussen 10 en 17 uur op het Industrieterrein Winkelerzand, aan het Zandhaver 7. Er staat bewegwijzering op het industrieterrein hoe u bij de “verborgen” loods komt. Zin in een rit met een half-track ? Ook dat is deze dag mogelijk. En er is meer te beleven op diverse plekken in de omliggende dorpen. Klikt u daartoe op deze link “Nazomeren in Niedorp”

Collectie 39-45