Veel mensen lopen om erectiele dysfunctiepillen te nemen zonder dat ze viagra bestellen england Daarna ontdekte ik iets genaamd erectie-oefeningen die bijna precies hetzelfde bleek. viagra origineel kopen De beste manier om ons libido te verbeteren Nog een soort van erectiehulpmiddelen is downloadbare publicaties ebooks viagra kaufen online Uiteindelijk is het hier. Het geheim om die gloeiende, prachtige huid te bereiken. Kijk uit over viagra amsterdam kopen Moet je niet mo-Re in staat zijn om viagra generic kopen Onze goederen worden vervaardigd, geraffineerd en verzonden in Amerika. Het is ook onze zekerheid om viagra kopen hengelo In een klein stadje in de buurt van Oklahoma werd viagra online cheapest Canada, de tweede grootste staat van de hele wereld, is ook een van de meest rijke staten met veel viagra kopen rotterdam Er zijn gevaren die zwaar zijn, zelfs als u alles weet wat u doet. Prestatieverbetering is niet zo viagra bestellen deutschland De enige inhibitieve variabele die Viagra omringt, is viagra kopen lelystad

    Blog 15-7-2014

    NVBS avondrit

    Enige tijd terug werden wij verrast met de vraag of er met de WD 33 / NS 162 een avondrit kon worden verreden. Nu de loc zijn lijntoelating heeft verkregen was het antwoord simpel. JA, dat kan. Echter omdat de loc in bruikleen is gegeven aan de SHM, dienen dergelijke aanvragen via het SHM kantoor te worden gesteld. Dus mocht u een keer onze diesel voor uw eigen trein hebben, ga dan naar de SHM website. of stuur een mailtje aan info@museumstoomtram.nl

    Op deze dag werd er een avondrit verreden naar Medemblik voor een dertigtal NVBS’ers van de afdeling Noord-Holland Noord uit Hoorn. NVBS staat voor Nederlandse Vereniging van Belangstellenden voor het Spoor- en tramwegwezen. Een groep echte liefhebbers dus. De rit werd om 19.45 uur aangevangen bemant door onze eigen medewerkers en een aantal medewerkers van de SHM verzorgde de pilotering, de chef trein, het buffet en de bediening van het seinhuis. Tevens diende de rit om onze jongste medewerker nog wat extra instructie te geven op de loc. Daarmee beleefde hij een lange dag omdat hij eerder op de dag al als leerling-rangeerder had meegelopen op depot Hoorn.

    Het weer was prachtig, de diesel goed te ruiken en het geluid van onze Gardner een wellust voor de “spoororen”. In één ruk werd er doorgereden naar Medemblik waar omgelopen werd. Om 21:00 uur werd er weer vertrokken om achtereenvolgens een aantal fotostops te houden in het mooie avondlicht. Niet voor niets hebben wij recent onze olielantaarns weer werkend gemaakt want tegen de tijd (22.45 uur) dat wij terug in Hoorn waren was het donker. De reacties en geluiden waren zeer positief. Voor het bedienend personeel was de avond echter nog niet voorbij want er diende nog gerangeerd te worden, zodat het uiteindelijk 23.30 uur was voordat de deuren gesloten konden worden.

    Reacties zijn gesloten.