Veel mensen lopen om erectiele dysfunctiepillen te nemen zonder dat ze viagra bestellen england Daarna ontdekte ik iets genaamd erectie-oefeningen die bijna precies hetzelfde bleek. viagra origineel kopen De beste manier om ons libido te verbeteren Nog een soort van erectiehulpmiddelen is downloadbare publicaties ebooks viagra kaufen online Uiteindelijk is het hier. Het geheim om die gloeiende, prachtige huid te bereiken. Kijk uit over viagra amsterdam kopen Moet je niet mo-Re in staat zijn om viagra generic kopen Onze goederen worden vervaardigd, geraffineerd en verzonden in Amerika. Het is ook onze zekerheid om viagra kopen hengelo In een klein stadje in de buurt van Oklahoma werd viagra online cheapest Canada, de tweede grootste staat van de hele wereld, is ook een van de meest rijke staten met veel viagra kopen rotterdam Er zijn gevaren die zwaar zijn, zelfs als u alles weet wat u doet. Prestatieverbetering is niet zo viagra bestellen deutschland De enige inhibitieve variabele die Viagra omringt, is viagra kopen lelystad

    Blog 16 Oktober 2016

    Onder technisch voorbehoud

    Zo luidt immers altijd het onderschrift in de SHM dienstregeling omtrent de inzet van het materieel op de museumlijn. En niet geheel zonder reden want het materieel is veelal ouder dan 75 jaar, zoals ook onze diesellocomotief, de NS 162. En hoewel er altijd aandacht is voor de techniek en er uitgebreide controles plaatsvinden voor aanvang van elke rit, is vandaag onze locomotief onderweg toch defect geraakt. Hoewel er nog een uitgebreid onderzoek moet plaatsvinden lijkt het er op dat de oliepomp die de lagers en tandwielen smeert in de final-drive (omkeerinrichting) het heeft begeven. Daardoor zijn lagers in deze grote unit acuut heet geworden, uit gaan zetten en vastgelopen. Onze tram kwam hiermee plotseling tot stilstand ter hoogte van de vm. halte Midwoud-Oostwoud. Omdat rijden niet meer mogelijk was moesten de aandrijfstangen ter plaatse worden afgenomen. Iets wat redelijk vlot kan gebeuren ware het niet dat 1 van de 4 borgpennen toen niet los wilde en er op ander gereedschap uit de werkplaats van Hoorn gewacht moest worden. Daarmee voor vertraging zorgend voor de achterop komende boottram. Eenmaal los kon de boottram onze tram terzijde schuiven en zij hun reis vervolgen, na ook onze reizigers overgenomen te hebben. Met sik 271 werd onze locomotief weer teruggesleept naar de werkplaats in Hoorn.

    Wij danken de SHM medewerkers en ons eigen team voor het slagvaardig handelen bij deze calamiteit. De final-drive zal uitgenomen en hersteld moeten gaan worden hetgeen betekent dat wij de tractie voor extra trams van 22 en 23 Oktober niet zullen verzorgen. Maar gelukkig heeft de SHM nog meer prachtige (diesel)locomotieven zodat deze extra ritten gewoon doorgang zullen vinden.

    Reacties zijn gesloten.