Blog 21-04-2013

Een nieuw bestuur

het nieuwe bestuur per 1-4-2013 Altena Doorewaard vdHoven

Vandaag heeft het bestuur van de Stichting 162 haar halfjaarlijkse vergadering gehouden waarbij er tevens een wisseling van een bestuurslid heeft plaatsgevonden. Meindert Mulder had reeds aan het begin van het jaar aangegeven zijn functie als secretaris neer te willen leggen per 1 April 2013. Zodoende zijn wij op zoek gegaan naar een nieuwe kandidaat. Nadat bleek dat er geen interne kandidaten beschikbaar waren, zijn wij in een bredere kring gaan zoeken en uitgekomen bij Bob Doorewaard Boekhout. Geen onbekende in de museumspoorwereld waarbij hij zijn “sporen” reeds verdiend heeft met het bekleden van diverse fucnties waaronder bestuurlijke. In hem denken wij een goede secretaris gevonden te hebben. Wij heten Bob dan ook van harte welkom binnen het bestuur. Meinder Mulder danken wij voor zijn wijze raad, bijdragen op diverse fronten en steun bij moeilijke beslissingen. Een heldere visie was zijn absolute toegevoegde waarde tot het bestuur.

Op de foto staan van links naar rechts, voorzitter Hans Altena, de nieuwe secretaris Bob Doorewaard-Boekhout en penningmeester Raymond vd Hoven.