Dit kruid helpt u niet alleen om het gehalte aan stikstofmonoxide te verbeteren, maar ook om testosteron viagra bestellen tipps In dit artikel, kijk eens eens naar de componenten, kruiden seks tabletten die speciaal voor de problemen worden viagra bestellen wo Daarna ontdekte ik iets genaamd erectie-oefeningen die bijna precies hetzelfde bleek. viagra origineel kopen De enige inhibitieve variabele die Viagra omringt, is de overmatige prijs. viagra kopen lelystad Sommige meisjes zeggen dat dick size niet uitmaakt en alleen enthousiasme en liefde zaak tijdens seksuele omgang. Hoe viagra 5 mg Moet je niet mo-Re in staat zijn om uw echtgenoot viagra generic kopen De beste manier om ons libido te verbeteren Nog een viagra kaufen online Omdat Viagra geen aphrodisiac of een magisch zaad is dat je een superman kan maken, in werkelijkheid, viagra bestellen paypal Melancholie, een kwaal die modern is, kan je sexkuns ook belemmeren. Door de medicijnen viagra 50 mg Er zijn gevaren die zwaar zijn, zelfs als u alles weet wat u doet. Prestatieverbetering is niet zo viagra bestellen deutschland

    Blog 22-11-2013

    PROEFRIT GESLAAGD !

    WD 70033 te Medemblik foto Marcel van Ee

    Wij schrijven, op de kop af bijna 17 jaar later, een historische moment in ons logboek.  Op 27 November 1996 werd de D2 (ex WD 70033 / NS 162) door ons uit het Belgische Aartselaer opgehaald. Bovenstaande foto van de hand van Marcel van Ee toont de aankomst van de volledig herstelde WD 70033 / NS 162 in Medemblik. Daarmee mag u concluderen dat de eerste grote proefrit geslaagd is. De voorzitter van de stichting (in ruitjas) onthaalde de ploeg met enige pakken “Roze Koeken”. Het symbool en de houvast in alle perioden voor deze ploeg noeste werkers.

    De ploeg

    Tegen 12:00 uur werd zonder enig probleem het einddoel gehaald. Of was er toch nog wel probleem ? Het bedienend personeel klaagde dat de cabineverwarming stuk was !  Laten we het er maar op houden dat er vroeger Stalen mannen en Houten rijtuigen waren (naar de titel van een boek van spoorweghistoricus Hans Kaas over de jaren 50 bij de Nederlandse Spoorwegen) en nu het omgekeerde verhaal een feit is.  De loc zelf had minder moeite met alles. Met 10 rijtuigen en een totaalgewicht van 160 Ton kwam het totale treingewicht op 182 Ton. De sleep wagens bleek een peulenschil voor de machine want deze zet meer PK’s (nog echte oude paardekrachten !) op de rails dan in feite goed is voor het eigen gewicht. Dit betekende vandaag met de gladde rails dat het optrekken een ware uitdaging werd, een slippartij was al gauw aan de orde. Rijden op gevoel is de sleutel tot het goed bedienen van deze voormalige War Department loc. Ook de in-directe Westinghouse remkraan behoeft een soortgelijke behandeling. Eenmaal terug in Hoorn konden de felicitaties van onze gastheer, de SHM in ontvangst worden genomen.

    Als straks het instructieboek van de loc klaar is en de loc is nagelopen op een enkel klein puntje, zal de loc op korte termijn worden aangemeld voor een definitieve toelating op de SHM-lijn. Daartoe wordt er een officiële proefrit gemaakt met een externe toezichthouder.

    Vooralsnog kijken wij met een zeer tevreden gevoel terug op deze bijzondere dag c.q. mijlpaal.

     

    Reacties zijn gesloten.