Veel mensen lopen om erectiele dysfunctiepillen te nemen zonder dat ze viagra bestellen england Daarna ontdekte ik iets genaamd erectie-oefeningen die bijna precies hetzelfde bleek. viagra origineel kopen De beste manier om ons libido te verbeteren Nog een soort van erectiehulpmiddelen is downloadbare publicaties ebooks viagra kaufen online Uiteindelijk is het hier. Het geheim om die gloeiende, prachtige huid te bereiken. Kijk uit over viagra amsterdam kopen Moet je niet mo-Re in staat zijn om viagra generic kopen Onze goederen worden vervaardigd, geraffineerd en verzonden in Amerika. Het is ook onze zekerheid om viagra kopen hengelo In een klein stadje in de buurt van Oklahoma werd viagra online cheapest Canada, de tweede grootste staat van de hele wereld, is ook een van de meest rijke staten met veel viagra kopen rotterdam Er zijn gevaren die zwaar zijn, zelfs als u alles weet wat u doet. Prestatieverbetering is niet zo viagra bestellen deutschland De enige inhibitieve variabele die Viagra omringt, is viagra kopen lelystad

    Blog 22-11-2013

    PROEFRIT GESLAAGD !

    WD 70033 te Medemblik foto Marcel van Ee

    Wij schrijven, op de kop af bijna 17 jaar later, een historische moment in ons logboek.  Op 27 November 1996 werd de D2 (ex WD 70033 / NS 162) door ons uit het Belgische Aartselaer opgehaald. Bovenstaande foto van de hand van Marcel van Ee toont de aankomst van de volledig herstelde WD 70033 / NS 162 in Medemblik. Daarmee mag u concluderen dat de eerste grote proefrit geslaagd is. De voorzitter van de stichting (in ruitjas) onthaalde de ploeg met enige pakken “Roze Koeken”. Het symbool en de houvast in alle perioden voor deze ploeg noeste werkers.

    De ploeg

    Tegen 12:00 uur werd zonder enig probleem het einddoel gehaald. Of was er toch nog wel probleem ? Het bedienend personeel klaagde dat de cabineverwarming stuk was !  Laten we het er maar op houden dat er vroeger Stalen mannen en Houten rijtuigen waren (naar de titel van een boek van spoorweghistoricus Hans Kaas over de jaren 50 bij de Nederlandse Spoorwegen) en nu het omgekeerde verhaal een feit is.  De loc zelf had minder moeite met alles. Met 10 rijtuigen en een totaalgewicht van 160 Ton kwam het totale treingewicht op 182 Ton. De sleep wagens bleek een peulenschil voor de machine want deze zet meer PK’s (nog echte oude paardekrachten !) op de rails dan in feite goed is voor het eigen gewicht. Dit betekende vandaag met de gladde rails dat het optrekken een ware uitdaging werd, een slippartij was al gauw aan de orde. Rijden op gevoel is de sleutel tot het goed bedienen van deze voormalige War Department loc. Ook de in-directe Westinghouse remkraan behoeft een soortgelijke behandeling. Eenmaal terug in Hoorn konden de felicitaties van onze gastheer, de SHM in ontvangst worden genomen.

    Als straks het instructieboek van de loc klaar is en de loc is nagelopen op een enkel klein puntje, zal de loc op korte termijn worden aangemeld voor een definitieve toelating op de SHM-lijn. Daartoe wordt er een officiële proefrit gemaakt met een externe toezichthouder.

    Vooralsnog kijken wij met een zeer tevreden gevoel terug op deze bijzondere dag c.q. mijlpaal.

     

    Comments are closed.