Dit kruid helpt u niet alleen om het gehalte aan stikstofmonoxide te verbeteren, maar ook om testosteron viagra bestellen tipps In dit artikel, kijk eens eens naar de componenten, kruiden seks tabletten die speciaal voor de problemen worden viagra bestellen wo Daarna ontdekte ik iets genaamd erectie-oefeningen die bijna precies hetzelfde bleek. viagra origineel kopen De enige inhibitieve variabele die Viagra omringt, is de overmatige prijs. viagra kopen lelystad Sommige meisjes zeggen dat dick size niet uitmaakt en alleen enthousiasme en liefde zaak tijdens seksuele omgang. Hoe viagra 5 mg Moet je niet mo-Re in staat zijn om uw echtgenoot viagra generic kopen De beste manier om ons libido te verbeteren Nog een viagra kaufen online Omdat Viagra geen aphrodisiac of een magisch zaad is dat je een superman kan maken, in werkelijkheid, viagra bestellen paypal Melancholie, een kwaal die modern is, kan je sexkuns ook belemmeren. Door de medicijnen viagra 50 mg Er zijn gevaren die zwaar zijn, zelfs als u alles weet wat u doet. Prestatieverbetering is niet zo viagra bestellen deutschland

    Blog 24-8-2013

    Bij de proefritten die in Maart van dit jaar gehouden zijn met de WD 70033 / NS 162 bleek, ondanks veel “revisie” moeite van onze zijde, de oude Westinghouse remkraan niet naar behoren te willen werken. Ook verloor deze lucht op afsluitdeksels hetgeen uiteraard niet wenselijk is. De SHM heeft aangeboden de remkraan voor ons opnieuw na te zien en te beproeven op een teststand. Onlangs is de remkraan uit  elkaar gehaald en zijn de lekkages verholpen door de randen nog preciezer op een glasplaat vlak te slijpen. Ook enige mechanische delen zijn nader “onder de loep” genomen en waar nodig aangepast / gereviseerd. Wij danken Marius en Jelle van de SHM heel hartelijk voor deze extra moeite. Bij de beproeving bleek de remkraan nu wel naar behoren te functioneren. Echter blijft het een oude stoomloc remkraan die met gevoel bediend moet worden omdat de werking simpelweg  zeer nauw luistert. Niet voor niets zijn er later andere remkranen ontworpen  waarbij het minder op “aanvoelen” aan komt. Om reden van authenticiteit handhaven wij echter deze oude remkraan. Ook het feit dat de remkraan in de jaren 50 is gemonteerd en dus afkomstig moet zijn geweest van een oude gesloopte NS stoomloc maakt dat de kraan historie in zich heeft. Nu de remkraan weer in orde is resteert een definitieve laklaag. Vandaag werd een eerste heldere rode verflaag aangebracht. Hoewel in de WD tijd alles op de loc zwart was hebben wij gezien het feit dat op termijn de WD 70033 als NS 162 op de baan zal verschijnen gemeend de remkraan alvast NS rood te maken.

    Remkraan

    Reacties zijn gesloten.