Veel mensen lopen om erectiele dysfunctiepillen te nemen zonder dat ze viagra bestellen england Daarna ontdekte ik iets genaamd erectie-oefeningen die bijna precies hetzelfde bleek. viagra origineel kopen De beste manier om ons libido te verbeteren Nog een soort van erectiehulpmiddelen is downloadbare publicaties ebooks viagra kaufen online Uiteindelijk is het hier. Het geheim om die gloeiende, prachtige huid te bereiken. Kijk uit over viagra amsterdam kopen Moet je niet mo-Re in staat zijn om viagra generic kopen Onze goederen worden vervaardigd, geraffineerd en verzonden in Amerika. Het is ook onze zekerheid om viagra kopen hengelo In een klein stadje in de buurt van Oklahoma werd viagra online cheapest Canada, de tweede grootste staat van de hele wereld, is ook een van de meest rijke staten met veel viagra kopen rotterdam Er zijn gevaren die zwaar zijn, zelfs als u alles weet wat u doet. Prestatieverbetering is niet zo viagra bestellen deutschland De enige inhibitieve variabele die Viagra omringt, is viagra kopen lelystad

    Blog 24-8-2013

    Bij de proefritten die in Maart van dit jaar gehouden zijn met de WD 70033 / NS 162 bleek, ondanks veel “revisie” moeite van onze zijde, de oude Westinghouse remkraan niet naar behoren te willen werken. Ook verloor deze lucht op afsluitdeksels hetgeen uiteraard niet wenselijk is. De SHM heeft aangeboden de remkraan voor ons opnieuw na te zien en te beproeven op een teststand. Onlangs is de remkraan uit  elkaar gehaald en zijn de lekkages verholpen door de randen nog preciezer op een glasplaat vlak te slijpen. Ook enige mechanische delen zijn nader “onder de loep” genomen en waar nodig aangepast / gereviseerd. Wij danken Marius en Jelle van de SHM heel hartelijk voor deze extra moeite. Bij de beproeving bleek de remkraan nu wel naar behoren te functioneren. Echter blijft het een oude stoomloc remkraan die met gevoel bediend moet worden omdat de werking simpelweg  zeer nauw luistert. Niet voor niets zijn er later andere remkranen ontworpen  waarbij het minder op “aanvoelen” aan komt. Om reden van authenticiteit handhaven wij echter deze oude remkraan. Ook het feit dat de remkraan in de jaren 50 is gemonteerd en dus afkomstig moet zijn geweest van een oude gesloopte NS stoomloc maakt dat de kraan historie in zich heeft. Nu de remkraan weer in orde is resteert een definitieve laklaag. Vandaag werd een eerste heldere rode verflaag aangebracht. Hoewel in de WD tijd alles op de loc zwart was hebben wij gezien het feit dat op termijn de WD 70033 als NS 162 op de baan zal verschijnen gemeend de remkraan alvast NS rood te maken.

    Remkraan

    Reacties zijn gesloten.