Blog 25-7-2014

NOODKREET voor OMG transport

OMG logo

De aanhef van deze Blog klinkt wat dramatisch. Maar het feit is dat wij ieders hulp echt hard nodig hebben. Zoals reeds eerder op deze Blog te lezen was gaan wij met onze ploeg en War Department diesellocomotief meedoen aan de herdenking van Operation Market Garden van 14 t/m 20 September ( zie ook de website van OMG2014 ) Ondanks recente pogingen met de hulp van Omroep Brabant, om de Koninklijke Landmacht te interesseren voor een stukje samenwerking, en daarmee het transport van onze locomotief naar het evenement te realiseren, is het resultaat helaas nul gebleven.

Daarom dienen wij nu zelf in het transport te voorzien. Voor het bekostigen van dit transport dient er nu € 3.000 euro op tafel te komen. Een forse som geld natuurlijk. Maar wij zijn blij met elke bijdrage, groot of klein. Wilt u iets storten dan kan dat op onze rekening NL 35 INGB 0005077728  tnv  STICHTING 162   te   UTRECHT.  Bij voorbaat dank voor uw steun en bijdrage !

Maar wie een dieplader combinatie beschikbaar heeft  is natuurlijk ook van harte welkom om een reactie te sturen aan de voorzitter Hans Altena via het emailadres voorzitter@stichting162.nl

Ook gaan wij de komende dagen een aantal spoorwegartikelen op Marktplaats aanbieden om op die wijze onze kas misschien wat aan te vullen. Want ook door schenking van een bijzonder spoorwegartikel kunt u ons helpen. Martin van Oostrom, de bekende spoorweg auteur, ging u voor en steunt ons nu door een oude snelheidsmeter uit een voormalige DE V dieseltreinstel te schenken en deze nu door ons te laten verkopen. U kunt meer informatie over dit item vinden op Marktplaats als u hier klikt. Uw biedingen zijn van harte welkom.