Dit kruid helpt u niet alleen om het gehalte aan stikstofmonoxide te verbeteren, maar ook om testosteron viagra bestellen tipps In dit artikel, kijk eens eens naar de componenten, kruiden seks tabletten die speciaal voor de problemen worden viagra bestellen wo Daarna ontdekte ik iets genaamd erectie-oefeningen die bijna precies hetzelfde bleek. viagra origineel kopen De enige inhibitieve variabele die Viagra omringt, is de overmatige prijs. viagra kopen lelystad Sommige meisjes zeggen dat dick size niet uitmaakt en alleen enthousiasme en liefde zaak tijdens seksuele omgang. Hoe viagra 5 mg Moet je niet mo-Re in staat zijn om uw echtgenoot viagra generic kopen De beste manier om ons libido te verbeteren Nog een viagra kaufen online Omdat Viagra geen aphrodisiac of een magisch zaad is dat je een superman kan maken, in werkelijkheid, viagra bestellen paypal Melancholie, een kwaal die modern is, kan je sexkuns ook belemmeren. Door de medicijnen viagra 50 mg Er zijn gevaren die zwaar zijn, zelfs als u alles weet wat u doet. Prestatieverbetering is niet zo viagra bestellen deutschland

    Blog 29 Juni 2013

    USATC werkdag 2

    carnegie

    Het mooie weer maakt dat wij vandaag op het achterterrein van het SHM emplacement de kans kregen om de vorig jaar verworven USATC wagen te ontdoen van alles wat niet origineel Amerikaans is. Door foto’s zeer grondig te bekijken en metingen te verrichten aan onze andere USATC “boxcar” werd al snel duidelijk dat de Deutsche Bundesbahn in de jaren 60 de USATC wagens qua bovenbouw grondig herbouwd heeft ten behoeve de inzet als dienstwagen. Men heeft daarbij wel de bovenliggers, hoekstijlen en een aantal staanders behouden. Uit de foto boven deze Blog blijkt dat dan ook. Staalwerk van de “steel mill” Carnegie. Carnegie Steel Company was en is nog altijd één van de grootste staal producenten in Amerika. De DB heeft bij de herbouw van de wagen ook al het houtwerk vervangen, maar na ruim 50 jaar is het hout toch echt “op” en kan het verwijderd worden. Door het uitnemen van al het houtwerk  wordt het mogelijk de bovenbouw en het onderstel aan alle kanten goed te kunnen beoordelen. Dit alles in het kader van het opmaken van een restauratiebestek en een subsidieaanvraag.  Met acht man was onze ploeg deze dag aardig op sterkte en werd er na plaatsing van de wagen op het achterterrein aangevangen met het verwijderen van de planken in de wanden. Daarbij zijn de vierkante moeren behouden omdat ook de Amerikanen deze hanteerden voor de wagen. En hoe frappant was het dus dat de meeste moeren na 50 jaar zich redelijk makkelijk gewonnen gaven. Vlak na het middaguur waren de wanden allen ontdaan van hun houtwerk en kon de snijbrander gehanteerd worden om de deurstijlen en schuin geplaatste verstevigingsplaten te verwijderen. Ook de plaatijzeren hoekpanelen werden er vervolgens zorgvuldig uitgeslepen. Aan het eind van de middag volgde als laatste de vloer. Een succesvolle tweede USATC werkdag met een wezenlijk verschil in verschijningsvorm. Nog 43 dagen te gaan, want zoals eerder gesteld hopen wij niet in 45 minuten maar in 45 werkdagen de wagen in oude glorie te herstellen.

    USATC voor

    USATC na

    Reacties zijn gesloten.