Onze goederen worden vervaardigd, geraffineerd en verzonden in Amerika. Het is ook onze zekerheid om onze klanten te leveren. viagra kopen hengelo Ik vind merkmedicijnen zoals Viagra echt hoog geprijsd om ze voor algemeen viagra bestellen online Omdat Viagra geen aphrodisiac of een magisch viagra bestellen paypal Er zijn gevaren die zwaar zijn, zelfs viagra bestellen deutschland Veel mensen lopen om erectiele dysfunctiepillen te nemen zonder dat ze echt viagra bestellen england Het volhouden van een evenwichtig dieet met de juiste medicatie zal goed doen in viagra bestellen test Het topgedeelte voor de internetapotheken was de komst van ED-medicijnen zoals Viagra en viagra 80 mg De procedure gebeurt als een effect van een aantal gelegenheden die achtereenvolgens plaatsvinden en sommige viagra bestellen acceptgiro De beste manier om ons libido te verbeteren Nog een soort van erectiehulpmiddelen is viagra kaufen online Neem eerst een kijkje wanneer je eet viagra kopen belgie

    Blog 29 Juni 2013

    USATC werkdag 2

    carnegie

    Het mooie weer maakt dat wij vandaag op het achterterrein van het SHM emplacement de kans kregen om de vorig jaar verworven USATC wagen te ontdoen van alles wat niet origineel Amerikaans is. Door foto’s zeer grondig te bekijken en metingen te verrichten aan onze andere USATC “boxcar” werd al snel duidelijk dat de Deutsche Bundesbahn in de jaren 60 de USATC wagens qua bovenbouw grondig herbouwd heeft ten behoeve de inzet als dienstwagen. Men heeft daarbij wel de bovenliggers, hoekstijlen en een aantal staanders behouden. Uit de foto boven deze Blog blijkt dat dan ook. Staalwerk van de “steel mill” Carnegie. Carnegie Steel Company was en is nog altijd één van de grootste staal producenten in Amerika. De DB heeft bij de herbouw van de wagen ook al het houtwerk vervangen, maar na ruim 50 jaar is het hout toch echt “op” en kan het verwijderd worden. Door het uitnemen van al het houtwerk  wordt het mogelijk de bovenbouw en het onderstel aan alle kanten goed te kunnen beoordelen. Dit alles in het kader van het opmaken van een restauratiebestek en een subsidieaanvraag.  Met acht man was onze ploeg deze dag aardig op sterkte en werd er na plaatsing van de wagen op het achterterrein aangevangen met het verwijderen van de planken in de wanden. Daarbij zijn de vierkante moeren behouden omdat ook de Amerikanen deze hanteerden voor de wagen. En hoe frappant was het dus dat de meeste moeren na 50 jaar zich redelijk makkelijk gewonnen gaven. Vlak na het middaguur waren de wanden allen ontdaan van hun houtwerk en kon de snijbrander gehanteerd worden om de deurstijlen en schuin geplaatste verstevigingsplaten te verwijderen. Ook de plaatijzeren hoekpanelen werden er vervolgens zorgvuldig uitgeslepen. Aan het eind van de middag volgde als laatste de vloer. Een succesvolle tweede USATC werkdag met een wezenlijk verschil in verschijningsvorm. Nog 43 dagen te gaan, want zoals eerder gesteld hopen wij niet in 45 minuten maar in 45 werkdagen de wagen in oude glorie te herstellen.

    USATC voor

    USATC na

    Reacties zijn gesloten.