Blog 8-2-2014

USATC werkdag 7

Door omstandigheden kon er deze dag niet op onze vaste basis in Hoorn gewerkt worden aan de USATC wagen en gezien het slechte weer van deze dag hoefden wij daar niet om te treuren. Als alternatief kunnen wij gelukkig beschikken over een zeer goed geoutilleerde en verwarmde werkplaats onder de rook van Amsterdam waar vandaag de werkdag werd gehouden. Door een flinke ploeg is daar het nodige werk verzet en zelfs het eerste herstelwerk uitgevoerd aan de spanten van de te restaureren USATC wagen. Onze ploeg is in het nieuwe jaar uitgebreid met een nieuwe man die gelijk zijn kunnen heeft laten zien door het nodige staalwerk te verrichten. Een zeer welkome aanvulling natuurlijk. Vele handen maken licht werk. Marc welkom bij de club ! Ook werd de Westinghouse remcilinder en bijbehorende tripleklep uiteen genomen. De staat van dit alles is opvallend goed te noemen gezien de leeftijd van 70 jaar !

14-02-08-29

14-02-08-03