Onze goederen worden vervaardigd, geraffineerd en verzonden in Amerika. Het is ook onze zekerheid om onze klanten te leveren. viagra kopen hengelo Ik vind merkmedicijnen zoals Viagra echt hoog geprijsd om ze voor algemeen viagra bestellen online Omdat Viagra geen aphrodisiac of een magisch viagra bestellen paypal Er zijn gevaren die zwaar zijn, zelfs viagra bestellen deutschland Veel mensen lopen om erectiele dysfunctiepillen te nemen zonder dat ze echt viagra bestellen england Het volhouden van een evenwichtig dieet met de juiste medicatie zal goed doen in viagra bestellen test Het topgedeelte voor de internetapotheken was de komst van ED-medicijnen zoals Viagra en viagra 80 mg De procedure gebeurt als een effect van een aantal gelegenheden die achtereenvolgens plaatsvinden en sommige viagra bestellen acceptgiro De beste manier om ons libido te verbeteren Nog een soort van erectiehulpmiddelen is viagra kaufen online Neem eerst een kijkje wanneer je eet viagra kopen belgie

    Industrie periode

    Na de buitendienststelling van de NS serie 161-165 worden de locs te koop gezet. In Zwolle vinden we zodoende de NS 162 en NS 164.

    NS 162 en 164 te Zwolle

    NS 162 en 164 te Zwolle

    De beide locs worden verkocht aan de “NV Nederlandsche Steenkolenmijnen Willem-Sophia” te Spekholzerheide. Daar worden de loks niet alleen vernummerd (de 162 wordt de D-2 en de 164 wordt  de D-3) maar ook aangepast aan het werksituatie aldaar. Zo krijgen ze een plat dak  om onder de kolenlaadinstallaties door te kunnen rijden en vinden er meer technische verbouwingen plaats. Als de kolenmijn Willem-Sophia in 1970 sluit komen de D-2 (NS 162) en D-3 (NS 164) te koop te staan. In 1971 worden de locs doorverkocht aan de fa. Van den Bossche in Aartselaar (België).

    NS 162 D2 en NS 164 D3 Willem Sophia te koop 1971

    NS 162 D2 en NS 164 D3 Willem Sophia te koop 1971

    De D3 (NS 164) wordt vrijwel meteen gesloopt, de D-2 (NS 162) wordt vervolgens enige jaren ingezet op een vuilstort in Mont St. Guibert. Behalve de D-2 doen bij deze vuilstort in de loop der jaren maar liefst acht verschillende loks dienst. De dagelijkse dienst bestond uit het verplaatsen van goederenwagens met huisafval over en afstand van 1,5 km naar de vuilstortplaats. Op een gegeven moment raakt de D-2 defect en wordt de lok overgebracht naar het moederbedrijf te Aartselaar nabij Antwerpen. Hier heeft de lok jarenlang te koop gestaan, een tijdje samen met lok 4 van hetzelfde bedrijf (van het type Ruston).

    D2 te Aartselaar

    NS 162 bij de Fa vd Bossche in Aartselaar (Belgie)

    Terug naar het begin van de pagina