Dit kruid helpt u niet alleen om het gehalte aan stikstofmonoxide te verbeteren, maar ook om testosteron viagra bestellen tipps In dit artikel, kijk eens eens naar de componenten, kruiden seks tabletten die speciaal voor de problemen worden viagra bestellen wo Daarna ontdekte ik iets genaamd erectie-oefeningen die bijna precies hetzelfde bleek. viagra origineel kopen De enige inhibitieve variabele die Viagra omringt, is de overmatige prijs. viagra kopen lelystad Sommige meisjes zeggen dat dick size niet uitmaakt en alleen enthousiasme en liefde zaak tijdens seksuele omgang. Hoe viagra 5 mg Moet je niet mo-Re in staat zijn om uw echtgenoot viagra generic kopen De beste manier om ons libido te verbeteren Nog een viagra kaufen online Omdat Viagra geen aphrodisiac of een magisch zaad is dat je een superman kan maken, in werkelijkheid, viagra bestellen paypal Melancholie, een kwaal die modern is, kan je sexkuns ook belemmeren. Door de medicijnen viagra 50 mg Er zijn gevaren die zwaar zijn, zelfs als u alles weet wat u doet. Prestatieverbetering is niet zo viagra bestellen deutschland

    Industrie periode

    Na de buitendienststelling van de NS serie 161-165 worden de locs te koop gezet. In Zwolle vinden we zodoende de NS 162 en NS 164.

    NS 162 en 164 te Zwolle

    NS 162 en 164 te Zwolle

    De beide locs worden verkocht aan de “NV Nederlandsche Steenkolenmijnen Willem-Sophia” te Spekholzerheide. Daar worden de loks niet alleen vernummerd (de 162 wordt de D-2 en de 164 wordt  de D-3) maar ook aangepast aan het werksituatie aldaar. Zo krijgen ze een plat dak  om onder de kolenlaadinstallaties door te kunnen rijden en vinden er meer technische verbouwingen plaats. Als de kolenmijn Willem-Sophia in 1970 sluit komen de D-2 (NS 162) en D-3 (NS 164) te koop te staan. In 1971 worden de locs doorverkocht aan de fa. Van den Bossche in Aartselaar (België).

    NS 162 D2 en NS 164 D3 Willem Sophia te koop 1971

    NS 162 D2 en NS 164 D3 Willem Sophia te koop 1971

    De D3 (NS 164) wordt vrijwel meteen gesloopt, de D-2 (NS 162) wordt vervolgens enige jaren ingezet op een vuilstort in Mont St. Guibert. Behalve de D-2 doen bij deze vuilstort in de loop der jaren maar liefst acht verschillende loks dienst. De dagelijkse dienst bestond uit het verplaatsen van goederenwagens met huisafval over en afstand van 1,5 km naar de vuilstortplaats. Op een gegeven moment raakt de D-2 defect en wordt de lok overgebracht naar het moederbedrijf te Aartselaar nabij Antwerpen. Hier heeft de lok jarenlang te koop gestaan, een tijdje samen met lok 4 van hetzelfde bedrijf (van het type Ruston).

    D2 te Aartselaar

    NS 162 bij de Fa vd Bossche in Aartselaar (Belgie)

    Terug naar het begin van de pagina